Hemma igen

Nu sitter jag och Fredrik hemma i soffan i Uppsala igen, ska tillbaka till jobbet imorgon. När man ser tillbaka har det varit en händelserik semester trotts att den var rätt kort, besök i Sundsvall, bröllop, en hel del luncher med vänner och familjemys. På hemma fronten har grannen fått ett föl, men även en av hennes ponnys fick avlivas akut.
 
Idag har jag sovit bort nästan hela dagen, vi kom hem klockan två i natt. Steg upp först klockan ett efter jag lyckats somna om när vi låg och lyssnade klart på ljudboken som vi lyssnat på under bilresan. Förflyttade oss till soffan där jag också lyckades somna. Klockan fyra var jag någorlunda pigg och gick till stallet. Blev en lugn skrittur med Christalle och Icke.
 
Lilla nytillskottet "Maya"
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Tack, kul att du tyckte om det! Alla har säkert någon som skulle kunna lyckas bättre och utbilda hästen fortare. Men då hade ju inte vi kunnat hålla på med hästar :) Man måste ju också börja någonstans, även elitryttarna! Jag tror på att hästen verkar arbetsvillig som du skriver och nöjd i övrigt så gör det inget om man rider GP eller aldrig ens vill tävla :) Fortsätt som du gör med din pålle och ha roligt, då har hon det också :)

2013-07-13 @ 12:29:40
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0