Vinterns återkomst

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl onödigt, hurra.
Nu blir det vinter nu blir det vinter som vi redan har haft, trallallala.
 

Från perfekt julaftonssnö som singlar ner till piskande hagel. Det har kommit ca två dm, jag hoppas det slutar snart så jag slipper köra i det till jobbet nu när Fredrik är borta, han åker till Sälen torsdag till söndag.

 

Är nog inte ensam om att tycka att lediga dagar går allt för fort. Har köpt en ny pläd till soffan som jag ska motivera mig med i helgen så jag orkar städa och plocka undan julen. Skulle gärna ha julbelysningen framme ett tag till, ser så mysigt ut i alla fönster, speciellt när man svänger in på infarten efter en lång dag fylld med arbete och ser att hemmet ligger i ett varmt och välkomnande ljus.


Kommentarer
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-01-16 @ 21:37:40
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-01-16 @ 21:37:41
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0