Paus vecka två

Arbetsdagen är slut, stallet fixat och resväskan packad, nu väntar jag på att få lite mat i den hungriga magen. Imorgon ska jag förvirra mig på centralstationen för att frakta mig själv till den södra delen av Sverige, Arlöv. Ska på utbildning där måndag till fredag. Känner att jag inte riktigt har koll på att jag ska åka imorgon, så mycket som hänger i luften som jag skulle behöva ta tag i, men det blir att trycka på paus knappen.

 

Då jag är en väldigt oteknisk människa och min dator knappt kan klassas som en bärbardator längre (den har noll batterikapacitet utan laddaren i kopplad) och den stående kommentaren från min sambo, familj och vänner när jag stänger av min dator är -Vad tyst och skönt det blev. Måste dock motvilligt hålla med om att min dator mer låter som en helikopter. Det jag vill komma till är att uppdateringen här kommer vara värdelös nästa vecka. 

 

Sov gott till er och smaklig måltid till mig.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hörde att du inte tog hjälp av mamma!!

Hoppas utbildningen går bra!! :)

2013-01-06 @ 22:18:13
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0