Nytt i soffhörnan

En liten stund räckte städmotivationen som jag köpte till mig själv. Har börjat plocka bort julen, börjat dammsuga (Icke står inte högt i kurs just nu), oljat in matbordet och plockat undan allt möjligt skrot och skräp.

 

Kudden med svart mönster är en utgående kudde som säljs för 25kr på JYSK, vilket var perfekt för jag behövde innerkuddar i den storleken till mina grön mönstrade kuddöverdrag jag köpte på Ohlssons Tyger (köpte dem på rean i höstas), även pläden RAE kommer från JYSK och är en utgående modell, 100% ull i fiskbensmönster, kostar nu 200kr 399kr.

 

  


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så mysigt med lite ny inredning!!

2013-01-23 @ 10:58:02
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0