Leva eller inte leva

Börjar det vara dags att ge upp hoppet? Vill inte säga ursäkten ”jag har inga gröna fingrar” för jag tror att om jag ville skulle jag kunna hålla en blomma eller växt vid liv, det är bara att jag saknar intresse för det. Men en liten skärpning vore på sin plats, det är trotts allt hemtrevligt med några blommor i fönstren. 

 

 
Nu är det nedräkning innan sambon ska hämtas hem. Ska försöka fixa lite mer hemma innan dess, är skönt att pyssla i lugn och ro, bara en hund som måste flytta sig för dammsugaren ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du och din syster har lika fina "gröna" fingrar ;)
Hon har övergått till lite plastblommor kanske du oxå ska prova det ;)

2013-01-20 @ 15:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0