Fritt springandes

Det pratas mycket om att man ska hålla sina hundar kopplade, något det däremot inte pratas så mycket om är hur vida man får låta sina barn springa lösa, även där borde det finnas regler att förhålla sig till. Unnade mig att äta lunch på Waynes idag, lite fredagsmys, i vanliga fall brukar det vara en medtagen matlåda eller någon frysrätt från ICA som jag tuggar på i vårt lilla personalutrymme. Jag satt vid ett bord på Waynes tillsammans med hela Sollentuna (kändes det som) vid ett av de andra borden bredvid mig sitter en familj med ett yngre barn som går runt medans familjen sitter och pratar/fikar. Helt plötsligt är han vid mig och börjar ta sallad från min tallrik medans jag äter!?!?  Någon som känner någon som kan ta upp detta med koppling av barn till de som sitter på möjligheten att fatta beslut i denna fråga.

 

Till och med Icke kan vett och etikett när det gäller bordskick. 

 

Till något helt annat, imorgon hoppas jag att den som bestämmer över vädret låter det vara uppehåll från allt vad nederbörd heter, jag och Hanna har planerat in en ridtur i det fina vinterlandskapet. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha åååh!! Jag hade tagit hem ungen! Vilken modig en! <3

2013-01-23 @ 11:00:14
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0