Från vår till vinter

Efter en vecka i Malmö börjar jag fundera vad jag gör här, minusgrader och allt är snötäckt, där nere är det gröna gräsmattor och plus grader. Har haft en rolig och lärorik vecka, lärt sig massor av nya saker och haft trevliga kollegor att spela sällskapsspel och slappa framför tv med.

 

Vi hade lite träningsvärk efter kvällsaktiviteterna.

 

 

Idag blev det en lång sovmorgon innan plikten kallade. Den sömniga blicken i stallgången byttes mot stora steg inne i ridhuset, efter att ha travat runt ett tag hoppade jag av och tog av utrustningen. Det lät som en hjord av elefanter när hon galopperade runt. Imorgon ska jag försöka genomföra ett lite mer samlat dressyrpass, nästa helg börjar vårens träningar om på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0