Asfalt under hovarna

Att en häst som gått nio dagar i rad kan vara så pigg fortfarande?! Vädret har varit underbart även idag, njöt verkligen under ridturen, skönt att inte behöva frysa när man skrittar. Vi tog det rätt lugnt idag, skritt, trav och älgtrav med inslag av endel studsandes. 
 
Jag har löst mitt problem med vad för hoppträns jag ska ha, jag köpte en martingal med bling bling på och den passar utmärkt till ett gammalt träns jag hade hemma.
 
Då jag för en gångs skull tagit kort på hästen kommer här en dagens outfit på henne.
 
Träns: Gammalt CH från Hööks
Martingal: CH från Hööks
Sadel: Bates Caprilli
Sadelgjord: Anatomisk CH från Hööks
Schabrak: Hööks, fyndat för 49kr!
Benskydd: Eskadron, fått av grannarna på övervåningen.
 
 
 
 
 
   
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Finaste hästen :)

2013-03-01 @ 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0