Båtmänniskor...?

En minisemester i utlandsvärme. Halv ett på natten mot lördag var vi framme vid klubbholmen, sen väntade en lördag i lugn och ro, nästan iaf, låg och läste min bok i godan ro när Fredrik säger  "Ska vi fixa lite, städa undan och strukturera om i båten, jag är rastlös". Vad?! Vi skulle väl ha en slapphelg. Så jag fortsatte på min bok som tog slut lagomt till middagstid.
 
Även idag har det varit nästan olidligt varmt. Så vi kom hem vid middagstid då det blivit lite mer lagom ridtemperatur. Hade ett riktigt bra pass idag, peppad inför morgondagens träning.
 
    

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Inte alls konstigt! Det tar tid både med förberedelser och själva tävlingsdagen! Hoppas ni får komma ut lite snart iaf :)

2013-08-07 @ 03:55:01
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0