Snipp snapp slut

All snö försvann när jag var i Malmö, så idag premiär red vi på utebanan. Hade tänkt att jag skulle ha en pigg häst idag, hon var rätt pigg/tittig igår när vi red ut och att rida utomhus bukar alltid ge lite extra energi, men inte det. Hon var så seeeg, inte trött hängig, utan som att hon var någon annanstans i sina tankar. Så det blev inte riktigt något vettigt ridpass idag. Men jag har iaf fått sitta i en dressyr sadel en gång den här veckan.

 

Sen passade jag på att pyssla lite extra i stallet nu när jag är sambofri under dagen. Plockade bort diverse täcken, skritt-, reflex och stalltäcke. Och borstade bort päls från använda schabrak. Nu är det hemmet som ska få lite kärlek, tvättmaskinen jobbar och jag har fyllt på matförrådet i min mage.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt träns! Det ser ut att vara fina spännen!

2013-04-26 @ 17:13:58
URL: http://www.fossig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0