Seg morgon

Sitter och läser om alla valborgsfiranden på FB, själv sitter jag i soffan efter att ha gjort stallet. Till skillnad från större delen av Sveriges befolkning jobbar jag ikväll, verkar aldrig lyckas vara ledig och se valborgsfirandet i Uppsala.
 
Det var inte mycket ork kvar i musklerna sen gårdagens dressyrpass, så det blev lite lugnt lull lull idag. Berättade för min tränare att Christalle har varit hos mig ett år "Minns du första gången du skulle rida för mig, då sa du att ni inte kan fatta galopp i vänster varv. Som ni har flängt omkring här inne, som en racerbil. Nu går hon stadigt på tygeln och ni kan galoppera på små volter. Det skulle varit roligt med ett före och efter filmning av er, det är inte samma ekipage längre". Roligt med sånna ord från någon som varit med hela vägen, hon är så himla engagerad i oss som tränar.
 
Från sommaren 2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0