Hemma bäst!

Nästa vecka ska jag på utbildning i Malmö, åker imorgon kväll och kommer hem fredag kväll. Christalle har vilat i två dagar, jobbade 9-21.20 i torsdag och igår kände jag att en kväll med fredagsmys var väldigt lockande, och hinna umgås lite med Charlotta. Idag hade jag ett sto som var allt annat än fokuserad på mig/arbete. Skrittade fram på långa tyglar och benen hängandes. Efter jag skrittat fram en stund satte jag fötterna i stigbyglarna för att börja jobba i skritten och då blev det trav, saktade av men då blev det studs på stället. Började jobba i skritten men vid minsta skänkel rörning blev det antingen framåt eller studs på stället. Hur kommer det vara efter fem dagars vila?! Men i slutet av passet var hon lika fin och underbar häst som vanligt. Missar dessutom dressyrträningen på måndag, hatar att göra det.

 

På tal om Charlotta som är på besök hos oss (hon gör sin praktik här nere) hon var på besök på Livrustkammaren och köpte med sig en fin present till oss (kanske uppskattar jag den lite mer).

 

Visst är den supersnygg! Passar perfekt in hos oss.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0