Vore intressant om man kunde kolla hörseln

Jag tror Tant Tiger börjar höra lite dåligt, när Fredrik skulle hämta henne igår (även när jag eller Hanna hämtar henne) hör hon inte när man ropar/visslar (de andra hästarna märken en ganska fort) innan man är ganska nära henne. När Fredrik ropade –Tiiiger. Hoppade hon till och vände sig om och gnäggade till honom (hon ser lika förvånad ut varje gång –Oj, hej jag hörde dig visst inte). Ni vet som i filmer där djuren kommer springandes mot en med manar och svansar fladdrandes, så är det inte, hon lufsar i maklig takt mot en.

 

Det blev dressyr för Christalle idag, i slutet av ridpassen är hon så otroligt underbar att rida,

den känslan kan jag leva på länge. 

 

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aw men sötnosen. Hör dåligt :/

2012-10-05 @ 10:23:53
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se
Postat av: Caroline

SV tack:) ja tiden går ruskigt fort!

2012-10-07 @ 21:04:30
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0