Tekniska saker intresserar inte mig

Min dator får ofta utstå påhopp från andra människor om att den är seg men framför allt att den låter väldigt mycket (som en liten helikopter). Har alltid försvarat den med kommentaren 

”Den används bara till att betala räkningar och slö surfa på, jag behöver inget mer avancerat”. Men nu när jag laddade över filmerna från hoppträningarna orkar inte datorn visa dem, det är någon sån där jättebra HD kvalité. På Fredriks dator är det inga problem, men han har en bättre dator än vad jag har. Har börjat fundera om jag ska hålla med det övriga folket på punkten att det börjar vara dags att byta ut min.

 

Hur länge förväntas man ha en dator? Min har hängt med i fyra år nu. Jag brukar endast byta ut mina tekniska prylar när de är helt bortom all räddning, min förra mobil hamnade under en hästhov, annars hade jag haft kvar den än idag för den tog jättebra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0