Hej och god natt

Igår kväll gick vi och la oss klockan elva, jag somnade nästan direkt huvudet träffade kudden. Fredrik däremot fingrade på sin mobil. När han var inne på Aftonbladet läste han en kommentar som en annan läsare skrivit angående el. ”Elavtalet ska vara förnyat senast idag” kommer Fredrik på, tänkt och gjort, kvar i tolv steg han upp för att hinna skicka in det.

 

Fredag till måndag har jag jobbat öppning stängning, och imorgon jobbar jag från lunch till stängning. Börjar bli lite väl mycket jobb i huvudet. I vaket tillstånd hemma i soffan är jag ungefär en timme på kvällarna. Hoppas det blir lite mer vardag på vardagarna snart.


Kommentarer
Postat av: Evelina

15 minuter är allt som behövs! MAX! 10-15 minuter. Så ursäkta dig inte med att behöva en hel timme!!!! ;P

2012-09-03 @ 23:17:30
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0