Försöker ta djupa andetag

Mitt hjärta har hamnat på fel plats ikväll. Det var en stund innan vi kunde kvällsfodra hästarna så jag tänkte flytta omkring lite hö påsar och halmbalar. Flyttade påsarna och skulle sparka/knuffa halmbalarna med foten då jag flög iväg i stallgången. Det låg en igelkott ihop kurad vid balarna, Fredrik trodde jag höll på bli biten av en huggorm. Tycker igelkottar är lite läskiga, fanns en aggressiv igelkott hos mina föräldrar när jag var liten som var målad med rött på ryggen.

Blev så rädd/överraskad att jag fortfarande känner hjärtat i halsgropen.

 

 

Fredrik fick fota, jag var för skakis för att kunna gå fram.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Va? Målad med rött på ryggen? De minns jag inte, har du drömt? Jag minns bara dom snälla :)

Haha då kan du ju gissa hur rädd Mio (Joels lillebrors tjej) blev när hon skulle ta upp en chipspåse från golvet i sitt rum och det låg en igelkott i den :P

2012-09-19 @ 20:58:05
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0