Även jag är förkyld

De sista dagarna på jobbet innan ledigheten blev jag förkyld. Så luften gick ur mig helt och hållet. I torsdags la jag mig klockan nio, efter elva timmar i sängen var det knappt någon förbättring på allmäntillståndet (inte idag för den delen heller). Nog om detta, värmen utomhus har försvunnit! Har varit vid +5 grader på morgonen de senaste dagarna *brrr*. Åkte till Hööks igår för att köpa ett täcke till Christalle, men självklart var det fler än jag som noterat den kyligare temperaturen, så storlek 155cm var slutsåld i den modellen jag hade tänkt mig. Förhoppningsvis får de hem den i början av nästa vecka.

 

Till något roligt istället, jag har äntligen fått tag i en hoppsadel! Min svärmor var och tittade på den igår och köpte den. TACK! Det blev en svart (vilket passar perfekt då jag har svarta träns), men jag äger bara dressyrschabrak. Eller jag har ett allroundschabrak, det första schabrak vi köpte till Tiger = det är 13år gamalt.

 

Inköpslistan har blivit lite längre.

  • Hösttäcke
  • Hoppsadelgjord
  • Hoppschabrak

 

Fina saker från TopHorse, nu har de -10% rabatt på sitt sortiment, tom 23/9

 

  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååå va kul att du äntligen fått tag på en sadel efter allt sökande och "missade" sadlar.

2012-09-22 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0