GPSen inställd

Imorgon gör vi en favorit i repris, utbildning i Brandbergen. Men ni kan andas ut, jag har tack och lov med mig min privatchaufför Fredrik, så det finns goda chanser att jag/vi kommer i tid imorgon. Börjar finnas nog med historier om hur jag kör fel i Stockholm.

 

Till alla hästtjejer, skaffa er en kille som vet vad en häst är för något, det underlättar väldigt mycket. Fredrik följde med till stallet innan jobbet och släppte ut Christalle, fixade kraftfoder och nytt vatten. Behöver inte ens säga vad/hur mycket mat hon ska ha, han har full koll. Praktiskt. Som våra diskussioner brukar gå. Är det ”Kan du ta med dig hunden när du hämtar in hästen” eller ”Tar du in hästen när du går ut med hunden”.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha han verkar mycket praktisk att ha ;D

2012-11-02 @ 11:46:25
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0