Ett steg framåt i förhållandet

Dagens kommentar från Fredrik.

 

-Älskling du  vet en sån där frikortslista med personer. Du behöver inte vara orolig längre, nu har prinsessan Madeleine förlovat sig, så nu är jag bara din igen.

 

Öööh ska man ta det positivt eller???

 

Har Fredrik fritt ikväll. Hade tänkt mig en lugn kväll i stallet, men jag blev sen från jobbet, fastnade i bilkö (varför ska människor krocka fredagkvällar!?), tack vare krocken blev jag ytterligare 40 min sen. Det fick bli stallskötsel, intag av våra hästar och nattning av alla. Nu sitter jag och äter pizzarester och känner mig väldigt avslappnad. Nästan sovdags snart.

 


Kommentarer
Postat av: Timmie

Jag har slutat att planera något på en freagskväll för det slår nästan aldrig fel för min del att det sker något som gör att jag inte hinner eller att det blir väldigt sent i stallet!

Sv: Hu jeda, jag förstår att det är rena barnleken jämfört mot norrland! Måste vara ärlig och jag kan verkligen inte förstå hur man kan överleva den kylan haha! ;) Jag håller med, jag är inte heller redo för vintern ännu! Lite till kan väl ändå snön hålla sig borta :)

Hoppas du får en bra helg!

2012-10-27 @ 13:18:38
URL: http://dressyrkillen.se
Postat av: Evelina

HAHAHAHA .... jag dog....!

2012-10-29 @ 21:47:45
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0