S.I.H.S

 

Något roligt jag/vi har att se fram emot är Stockholm International Horse Show, Hanna fyller år den helgen så vi ska dit och fira henne. Ska bli spännande att se hur mässan ser ut i år för de har flyttat den till Söderstadion, plats för fler utställare! Några jag definitivt ska göra ett besök hos är Kyro Riding Gear och Tophorse, ser fram emot att se deras produkter i verkligehten. Kanske behöver jag en lackad nosgrimma och några fler pannband? Det jag måste ha är ett hoppschabrak, än så länge har jag långt fler dressyrschabrak. Något till mig själv som jag verkligen är i behov av är ett par nya vantar, snart fler fingarar som sticker ut än som är hela. 

 

 

 
 
Hahaha ser ni att jag har olika tröjor på mig. När jag skulle fota dog mobilen,
så det ena kortet fick jag ta senare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha nya vantar behöver du verkligen :)

2012-11-20 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0