Banhoppning på låg nivå

Igår kväll var det i vanlig ordning hoppträning. Men det var raka vägen i säng för min del när jag kom hem. Vi hoppade en liten bana för första gången, men började med att värma upp på galoppbommar. Bommen som ligger ensam är till för att ha som riktmärke för att få en jämn volt. Sen värmde vi upp på hindrena innan vi satte ihop dem till en liten bana som vi hoppade fram och tillbaka. Behöver jobba vidare med min nervösa tankeställning så jag inte tappar fokus på vad jag gör i nuet. Och vi behöver bli bättre på att landa i den jobbiga galoppen. Men när jag blir mer fokuserad på vad vi sysslar med flyter det på mycket bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0