Nu är det fredag

Äntligen helg! Det känns riktigt härligt med två dagars ledighet tillsammans. Min enda önskan är att det inte ska snöa. Vi ska prova på trädgårdsarbete, har hört att det ska vara rogivande, känner mig rätt skeptisk till det.

 

Började helgen med ett impuls besök av Sofia, Fredrik och deras lilla dotter Julia ikväll. Blev ett besök i stallet för att Sofia skulle få se nykomlingen och Julia få hälsa på hästarna. En riktig liten tuffing var hon som satt på Tiger medans hon betade, trotts att Tiger gick lite ville hon sitta kvar, Sofia fick förklara att hästen skulle gå in och sova med sina kompisar i stallet.

 

Det var en väldigt kelsjuk Christalle i hagen idag, hon försökte gå närmare för att jag skulle klia hårdare, men jag var inte så stabil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0