En dator och en soffa

Oj vad hände? Sitter hemma i soffan och känner mig helt förvirrad. Har allt varit en dröm?

Men de ledsna blommorna i fönstren är ett bevis på att vi inte varit hemma så mycket.

 

Hade sovmorgon till halv åtta i tisdags, fixade stallet och packade innan vi begav oss till jobben. Blev en sen kväll för att hinna klart det sista. Men tillslut kom vi till hotellet, hamnade nere i restaurangen med vår DC och två till som är involverad i City projektet. Somnade vid halv tolv, tacksamma över att vi inte skulle behöva köra från Uppsala dagen efter för vi skulle vara på plats klockan sex för att släppa in de som skulle fixa det sista i lokalen.

 

Tiden flög iväg och efter att Kistas butikschefer varit och hälsar på avslutades kvällen med mingel för de som varit involverade i projektet, leverantörer, övriga DC m.fl. Blev middag på O´learys och hamnade sen i deras bowling avdelning, där tiden gick ännu fortare. Halv två somnade vi i gallerians hotell (lagom lång bit att ta sig ”hem”). Vi checkade ut innan kl sex, efter att ha varit på rummet i 4timmar, han nere i receptionen frågade om vi ens sovit något.

 

Öppningsdag och några timmars springande innan vi landat de sista sakerna. Folkmassan växte utanför desto närmare öppningstiden vi kom. Vid två hade det lugnat ner sig så pass att jag kände att jag kunde gå på lunch, dagens första matintag. Hade en tanke om att jag skulle hinna hem och avlasta Hanna som tagit hand om både häst och hund. Men vi lämnade inte jobbet förrän kl 22.20 för att bege oss hem på riktigt.

 

 

Ett försök till lite bilder av Kista butiken.

 

 

 

Jag har sovit, sovit, varit förvirrad, sovit. Är helt slut i hela kroppen och huvudet, framförallt i benen.  Idag ska vi ta det lugn och bara göra absoluta måsten.

 

 

 

Visst är hotellet snyggt! Victoria Tower.

Kommentarer
Postat av: Linda

kul önskar att jag hade kunnat varit med och hjälpt er. Hoppas allt har gått bra!

2012-03-16 @ 23:02:50
URL: http://http://madebyjinna.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Va fint! Va duktiga ni är!!! Roligt för dig att ha fått vara med att skapa allt det där :)

2012-03-18 @ 11:33:45
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Wow, vilken skillnad det är på en "riktigt" Jysk butik, nu när jag sett de bilderna känns det som att butiken i Skellefteå är från 70-talet

2012-03-18 @ 12:41:08
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0