Något roligt att göra?

Någon mer ineffektiv än mig får man leta efter. Fredrik och grabbarna åkta hemifrån vid tio tiden, jag hängde upp första tvättmaskinen som hunnit bli klar och kilade ner till stallet. Markarbetet med Christalle gick bra, men vi måste verkligen öva på höger galoppfattning, när hon väl galopperar är hon avslappnad och jobbar på bra. Blir en uteritt imorgon längs ängarna och öva mycket.

 

Efter att ha tillbringat fem timmar i stallet har jag varit helt hopplös hemma. Har endast fortsatt köra några tvättar, slö tittat på tvn och funderar på något jag kan sysselsätta mig med, men inte kommit på något nog motiverande.


Kommentarer
Postat av: Timmie

Det är såå mycket enklare att bli motiverad i stallet :) men mycket beror nog på detta enormt trista väder. Det har kommit ner riktiga monsunskurar idag, givetvis varenda gång jag första ta mig ut ur ridhuset då öppnade sig himlen. Så fort man stängt dörren in till ridhuset så sken solen.... Sommar? JA TACK! HAHA

2012-06-30 @ 21:47:46
URL: http://dressyrkillen.se
Postat av: Caroline

SV jag använder mest Veredus, Eskadron och CWD till vardags, Eskadron och Veredus har väldigt stort utbud tycker jag så det är bra

2012-07-05 @ 23:19:41
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0