Host och snörvel

Te, nässprej och Alvedon är dagens räddare. Lyckas hålla förkylningen under kontroll så jag orkar jobba. Imorgon blir det heldag, öppning till stängning. Känns skönt att det jag gått och funderat/oroat mig för på jobbet inför sommaren verkar lösa sig, tur att jag har medarbetare som brinner lika mycket för jobbet som jag gör så de kunde flytta/korta ner sina semestrar lite för att få det att fungera.

 

Trotsade förkylningen och tog mig en kortare kvällspromenad när jag kom hem, skippade det där med att utforska nya vägar. Kanske har jag hittat mitt nya duktiga liv, återstår att se, första veckan brukar gå bra sen tappar man tempot och börja hitta på ursäkter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0