Ett grönt Uppsala

Efter att ha firat min stora lillebror som tog studenten i fredags (Grattis Alexander!), är jag hemma igen, snabbvisit i norr. Gick och tittade till tjejerna hagen, de verkar inte ha lidit av att matte varit borta nån dag. Sen gick jag på en promenad i den härliga kvällssolen, jisses vad det har växt de dagarna jag varit borta! Tänkte att jag skulle gå motionsspåret hem från grusgropen istället för vägen vi brukar rida, vilket var ett misstag då jag lyckades tappa bort mig (var nog inte motionsspåret jag gick på), var bara att vända om och gå samma väg tillbaka för att hitta till grusgropen igen. Tillslut var jag tillbaka i stallet och nattade hästarna som sover inne.

 

Nu är väskan uppackad, jag nyduschad, snart mätt och belåten. Från imorgon är det en veckas jobb som gäller innan jag ska åka ner till Skövde och möta upp Fredrik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0