En skön känsla i kroppen efter dagen

Midsommar närmar sig med stormsteg, känns konstigt då sommaren inte kommit igång än. Försöker glädjas åt att vi slipper regnet en stund. Men för de förhoppningsvis framtida sommardagarna har jag en pajform och saftkannan redo. Pajformen fick vi av Fredriks föräldrar i julklapp och kannan som är i samma serie kommer från Biboköp i Skellefteå och inhandlades när jag var där förra helgen.

 

 

Var hemma tidigt idag och passade på att bege mig ut på en ridtur, hon var verkligen framåt idag Stora Tjejen, inte jobbig eller dum på något sett, bara väldigt mycket galopp. Men lite mer ork i vänster galopp behöver hon så det var bara bra att hon kunde rulla på framåt i ett friskt tempo. Tanten däremot har fortfarande något konstigt i frambenet/benen. När jag sprang med henne syntes ingenting, men när vi släppte lös henne i ridhuset och hon fick trava runt där (hon går inte att longera) visar hon hälta i kurvorna/böjt spår. Blir lite promenadridning ett tag framöver så hon håller igång lite nu när de har massor med mat att äta.

 

Nu visar tv:n Sverige-Frankrike matchen, jag trodde att det var slut med fotbollsmatcher (för att vi inte gått vidare) men tydligen ska man spela klart gruppspelsmatcherna. Helt onödigt anser jag, något roligare borde de kunna visa på tv istället.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh jag älskar dom där kannorna!!!! :)

2012-07-04 @ 10:03:51
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0