Bäddat med färg

Chilli är en av mina favorit butiker som jag brukar titta in i emellanåt för att få inspiration och kanske handla något. Finns mycket fint där till ett vettigt pris. Speciellt deras mönstrade prydnadskuddar som fallit mig helt i smak. Visade dem i ett tidigare inlägg, har även fått två stycken av Hannah och Sara.

 

Nu hade de prissänkt dem till 79kr/st från 149kr/st. Då kunde jag inte motstå att köpa två stycken. Nu är sängen ombäddad och piffad, för visst måste man ha matchande prydnadskuddar till sängkläderna?

 

Den första kudden kommer från CHILLI. Den andra hör till påslakanet som kommer från JYSK. Den tredje är ett mörk lila örngott (ser dock svart ut på bilden) de kommer från HEMTEX.

 

 

Det är riktigt skönt med ett ridhus när vattnet från himlen inte verkar ta slut. Christalle var lite intresserad av andra saker i början av ridpasset och undrade varför hon var själv där inne. Men i slutet gick hon lika fint och avslappnad som igår. En härlig energi och motivationskick får man av den känslan! Nu står båda tjejerna inne och äter, så hinner både dom och täckena torka. Och matte får lite mat i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0