Vacker helg

Har kämpat med att komma in i semester läge. Roligt och skönt när man gör något direkt semestern börjar. Så i fredags packade vi in oss i bilen och begav oss norrut. Slut destinationen var stugan (10mil in från Skellefteå) där det vankades bröllop för min kusin Camilla och hennes Patrik. De vigdes nere vid Malån vid vår morfars hus och hade festen utomhus. De har nog varit snälla för väderguden hade inte kunna göra ett bättre väder. En vacker vigselceremoni, god mat, roliga lekar och fest långt in på natten.

 

  

 

I söndagskväll kom vi tillbaka till civilisationen, det är knappt att Telia har teckning ute i stugan. Igår var det också någon form av dagen efter känsla i kroppen (eller kanske semester lugnet som börjar infinna sig i kroppen). Jag och mamma motionerade bilen och besökte diverse krimskrams butiker. Fick med mig lite smått och gott. På en av bröllopsfestens lekar skulle man besvara frågan ”Köper du eller din sambo mest onödiga saker”, jag valde mig själv och Fredrik valde sig. Så enligt honom får jag handla lite till. Eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0