Sista dagen på helgen

Hade tänkt ta med Fredrik till stallet för att ta kort på oss idag, men han var hemma klockan två i natt så han sov rätt tungt när jag gick dit på morgonen. Idag var det full fart framåt som gällde, hade med oss en draghäst (Monchie) som la tempot för oss andra. Dagen till ära red Jossan med hackamore så Monchie tycke det var super roligt att få galoppera i full fart längs ängarna, då menar jag verkligen full fart, då ser man att hon är hälften arab.

 

Sen var vi och handlade lite på JYSK, var i stort behov av att byta ut duken i köket och behövde lite gardintillbehör till draperiet i musikrummet. Sen har vi småpysslat på eftermiddagen hemma och ätit massor med jordgubbar. Känns nästan som jag haft semester, trotts att jag bara varit ledig i tre dagar.

 

Köket   Utomhus

De kostar 69,95kr/m och är 140cm breda.

 

Imorgon kväll den här tiden är mamma, pappa och Fredde här. Och på tisdag packar vi in oss i bilen och åker ner till Skövde för att hälsa på Fredriks familj. Men först ska mamma få följa med till stallet med kameran så det äntligen blir lite bilder här igen!


Kommentarer
Postat av: Timmie

Jag skulle verkligen behöva både nya gardiner och dukar för att fräscha till hemmet lite! Men är ju inte speciellt mycket hemma. Måste ta tag i det haha!

Sv: Tack så jätte mycket för din kommentar!! och Tack för att du röstade på mig ang. charlies och kul att du vann en hjälm!! :))

Önskar dig en toppen dag!

2012-07-04 @ 07:32:43
URL: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0