På darriga ben

Då var stressen över, hoppas jag inte glömt något.

 

Trotts semester är det ingen vila ännu. Hem för en macka innan det var hoppträning för Jossan, tidigare har vi bara ridit bommar men tänkte hinna med att hoppa en gång innan hon flyttar. Självförtroendet sviktade emellan åt, undrar om jag höll på att svimma av nervositet eller om det var värmen som gjorde mig alldelens yr. Som tur är Jossan tuffare än vad jag är och hon tillåter mig inte att ge upp. Så jag och Christalle tog oss över 1 meter idag! Är sjukt stolt över oss då det som sagt var första gången vi hoppade och att jag inte kan minnas vilket år jag senast hoppade så högt. Hoppas att jag får tag på en hoppsadel under semestern, har utsett det till semesterns viktigaste uppgift.

 

Något inte hästrelaterat är att jag hittat en billigare version av en tavla jag för länge sen snubblade över ute i cyberrymden. Den modellen tillverkas i ett ljuddämpande tyg och kostade där efter. I Gallerix höstkollektion har den kommit in som en ”vanlig” tavla till ett bättre pris.

 

  

 

Gallerix version är 70x100 och kostar 799kr.

Den ljuddämpade versionen är 110x145 och kostar 3.999kr, den hittar ni här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0