Fredag den 13e

Vilket jäkla väder det varit idag! Ösregn, hagel, åska, blixtar och strömavbrott. Delar av gallerian blev strömlösa idag, bla ICA (lagom kul en fredag kväll). På måndag kommer en av tjejerna vi intervjuade in för att få en liten introduktion, hon har semester/uppsägningstid från sitt nuvarande jobb och kommer börja hos oss när jag är på semester. Känns riktigt bra! Den andra tjejen vi intervjuade kommer även hon börja i en JYSK butik.

 

Jag lyckades krossa en ljuslykta på jobbet och min kollega två blomkrukor. Då slog det oss att det är fredag den 13e idag. Men oturen verkar ha stannat vi de små missödena.

 

 

 

Vi kom iväg från jobbet strax efter kl fem, så jag har hunnit med en ridtur med Klumpeklossan. Fick faktiskt sol på oss. Nu har vi helg båda två, ska försöka ta oss tid att hitta på något roligt. Fredrik har en plan, får se om han får igenom den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0