Första gången

Fredrik verkställde sin plan (som han länge hoppats på att få genomföra), vi har varit ute och seglat, utanför Öregrund. Jag blev nervös först när vi kom till hamnen, vi tog oss ur hamnen och när vi kom på mer öppet vatten hissade vi segel. Kändes läskigt i början när båten lutade mycket, men sen var det riktigt härligt att kryssa fram!

 

 

Hade sagt till Fredrik att jag minnsan inte åker båt utan en sån där flytväst med krage! För har man ingen krage kan man drunkna (var en pappa för några år sedan som drunknade men barnet överlevde för den hade väst med krage). Så han hade varit och köpt en flytväst åt mig. Lägg även märke till min fina nya pyjamas (onepice) som följde med hem från vår roadtrip till Ullared/Skövde, den kommer från Lager157 i Örebro.

 

    

 

 

Nu sitter vi hemma med en stor skål jordgubbar och vattenmelon och njuter av dagens äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0