Lediga tillsammans

Vaknat upp till ännu en vinterdag, dvs frost på bilrutorna och det ser ut som någon täckt marken med ett lager florsocker. Idag ska vi fortsätta med projekt ”Återta huset”. Första tvättmaskinen ligger i, Fredrik förbereder frukost och jag ska fortsätta med att vika tvätt (hänger överallt just nu). Vi missbedömde butikernas stängningstider igår, trodde de stängde kl sex men alla stängde tydligen kl fem, vi hann bara inte på en butik, så vi ska motionera bilen även idag.

 

Har köpt en julgästhandduk som jag tänkte till mina vita handdukar, eller mest bara för att den var fin. Ni känner kanske igen den från fleecepläden jag köpte för ett tag sen? Även handduken kommer från IcaMaxi och kostade nu 10kr ord.pris 20kr.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin handduk! :)



Jag funderar på om det där får bli det sista inlägget på den där bloggen. En bekant hjälper mig med en ny design, så det får nog bli en helt ny blogg sen :)



ps. jag har det bra! :)

2012-01-08 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0