Andra lunchen på Ikea

Idag har det varit en väldigt annorlunda dag. Vi har varit på Ikea (andra gången den här veckan), för att titta på tyg till draperiet i musikrummet, Fredrik ”tjatade” om att vi även skulle titta på lampor och på vägen ut tittade vi på tavlor/ramar. Vi hittade ett tjockt vitt tyg som Fredrik köpte. Sen var vi förbi Jysk och där köpte Fredrik draperistång med tillbehör och gardintyg. Väldigt ovanligt att inte jag köper inredning, däremot fick jag bjuda på lunchen ;)

 

Nu sitter stången och draperiet uppe, får se om vi orkar med gardinerna imorgon (både jag och F jobbar helg), är fortfarande lite fundersam på hur jag ska sy dem. Men det är väldigt roligt att fixa hemma nu, blivit lite ombytta roller, det är Fredrik som tjatar på mig att jag ska komma igång och hjälpa honom :) Han är som ett förväntansfullt barn som inte tycker att det går nog fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0