Varmt välkommen hem

Nu har jag äntligen tinat fram efter helgen. När jag landade i lördags var det -34° grader. Kände mig smått felklädd med mina strumpbyxor, människorna runt omkring mig hade täckbyxor och rejäla vinterkängor på sig. Till mitt försvar äger jag inga långkalsonger längre och endast ett par byxor (mina jobbyxor).


Trotts kylan i lördags gick första SM i vintersimning av stapeln i Skellefteåälven nedanför centrum.



Idag ligger temperaturen vid -18°grader så nu ska jag våga mig utanför husets varma väggar.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha en i min klass hade skrivit på facebook "jag önskar jag var överläkare nu så jag kunde sätta tvångsvård på alla som gör s-försök just nu!!" :P (Suicid-försök) Och han relaterade då till alla som frivilligt simmade i vattnet nu!

2012-02-07 @ 12:11:07
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0