Rumpvärmare för de stora fyrbenta

Något jag stod och velade över på SIHS var att köpa eller inte köpa ett skrittäcke. Tycker Rambo täckerna är väldigt snygga och härliga i materialet. Självklart finns de i en fin brun/beige kombination. Jag har nog blivit lite av en 08:a, blev förvånad över att det blev vinter så plötsligt, så det vore inte helt fel med ett sånt (inte van vid att ha en klippt häst), men tillsvidare får vi hålla in rumpan och klara oss med Tigers gamla.
 
Visst skulle vi vara snygga?

Tittade lite på vad de kostar i olika butiker, det var nämligen mässpris på SIHS, men mässpriset och ”ordinarie pris” skiljer med ca 20-60kr.

 

Nu är temperaturen nere på -15grader. Ikväll har jag skänkt en tanke åt alla hovslagare där ute, har nämligen stått och broddat på Christalle. Men det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle gå. Snösulorna kommer på först på torsdag då hovslagaren kommer.


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV ja vi säljer pannbanden i shopen även andra färger och storlekar går att beställa:)

2012-12-08 @ 12:25:09
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Jag köpte ett sånt skritt-täcke som på bilden, fast för 400 kr på mässan :)

2012-12-19 @ 12:10:35
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0