Skön ridtur tyckte Tiger och Julia

Idag har vi haft besök av Sofia och Julia. Gissa vad vi tillbringade större delen av dagen med. "Ponnyridning" i fin fina vädret.

 

Dagens outfit

Rosa dressyrschabrak från Jacson

Rosaklädd tvååring

Sittandes i en ponnysadel

 

 

 

  Fick även provsitta Stora hästen efter jag ridit.

 

Jag och Fredrik köpte med oss Princess bakelser från Ikea (var där på morgonen) som vi njöt av allesammans på bron i solen mellan stallbesöken. Har avrundat dagen med ogräsrensning, funderar på att plocka in lite av alla rödavinbär som tynger ner grenarna och kanske göra saft. Några bra tips hur man går till väga för att göra det?


Kommentarer
Postat av: Daniela - Tävlingsryttare

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-08-15 @ 10:14:42
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Timmie

Så sööt!! :)
Låter som det var härlig dag! Nu ska jag ta och njuta av det fina vädret och skritta hästarna runt sjön innan dom ska joggas på banan!

Sv: visst är det härligt när man har saker i ordning och reda :)

2012-08-15 @ 17:35:21
URL: http://dressyrkillen.se
Postat av: Hästfolk

Hej
jag driver en blogg som skriver *skvaller* om hästvärlden på ett positivt sett.

Med tanke på att min statistik öka ENORMT så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg, ha dagens tips eller dagens outfit.

Välkommen.

2012-08-15 @ 19:35:01
URL: http://hastfolk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0