Familjeutflykt

Varför sova när man har sovmorgon? Vaknade strax innan sju och kände inget behov att sova något mer. Som tur var hade inte Sara det heller, så det blev morgonmys i sängen med henne i andra änden av telefonlinjen. Innan det var dags att hämta Fredrik och co var jag förbi hos en gammal kollega och åt frukost. Mycket man hinner med när man stiger upp i otid.

 

 

På flygplatsen hämtade jag en övertrött och speedad sambo, han och resten av gänget verkar ha haft några oförglömliga dagar, även några chefer på ett danskt företag har några roliga historier att berätta.

 

 

Trotts att han bara sovit 45minuter i natt (varför man nu ens lägger sig då?) följde han snällt med till stallet, eller han hade kanske inte ork att ta en diskussion om saken. Han och Tiger sällskapade mig och Christalle, självklart var minstingen i familjen med. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så mysigt! Älskade Tiger som får dra kärra <3 Jag saknar henne!!

2012-08-26 @ 10:12:45
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0