Börjar åldern såhär tidigt?

Varför måste min kropp värka? Har blivit värre de senaste dagarna. Jag anser att de är som med datorer/bilar/övrig teknik, det ska bara fungera! Min nack är stel/öm, har en nerv (?) i kläm i höger axeln som gör att det rycker till i den med jämna mellanrum (mycket irriterande) och nedre delen av min rygg verkar vilja lämna in en avskedsansökan (vore nästan bättre utan den just nu). Kanske ska passa på att behandla även mig imorgon när vi är med grannens hästar hos veterinären.

 

Finns det någon som kan hoppa på min rygg, slita i min arm och knäcka min nacke så att alla delar kanske hamnar på rätt plats igen?

 


Kommentarer
Postat av: karin

boka tid hos en vettig sjukgymnast!
och be om att få tips på övningar för mage/rygg, som inte är situps!
tänk på att inte "kurva" med ländryggen, utan tänk på när du sitter rätt i sadeln; den formen ska ryggen ha när du sitter på stolar, står upp osv..

2012-08-29 @ 23:16:55
URL: http://www.fossig.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag brukar ligga raklång på mage i sängen med armarna sträckta rakt fram och hålla fast mig i huvudänden i sängen så får Joel dra i benen för att sträcka ut mig. Om de är bra eller inte vet jag inte men det brukar hjälpa en stund i alla fall! Sen kanske din kropp säger åt dig att inte stressa så mycket! :)

2012-09-04 @ 21:41:42
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0