Vår med en touch av regnskurar

Idag har jag varit hemma och ledig. Passade på att spendera flera timmar i stallet med diverse små pysslande men framför allt vår fixande av hästen. Stallgolvet fick en heltäckningsmatta av päls efter nästan två timmars borstande. Blev även en ridtur i det sköna vädret, en härlig känsla att nästan svettas i bara linne och tröja när man är ute och rider.

 

 

Hemma har jag gjort den sedvanliga städ och tvätt proceduren. Fredrik har konstaterat att jag har tvångsbeteenden och några skruvar lös. Han retades med mig genom att springa och flytta omkring böckerna på vägghyllorna och ljusstakarna i fönstren, jag får panik när han gör så. För att lugna nerverna fixade jag med byrån i hallen, justerade lådorna, rengjorde dem, rensade ut bland det som fanns där och la ner det i ordning. Nu har jag återfått mitt inre lugn.

 

Nu är min helg slut, imorgon är det jobbet igen för både min och Fredriks del.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ooh, mer poii-bilder!!



Haha pappa sa detta om mig för inte så länge sen "har hela proppskåpet gått eller???" :P

2012-04-28 @ 22:34:36
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

sööt

2012-04-28 @ 23:41:14
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0