Va? Syr du mattor?

Nu har jag rensat ut bland mina kläder i byrån och städat ur den, rensat bland mina skor och väskor i garderoben och städat ur den, rensat i lådorna under sängen och städat ur dem. Det är bra att vara hemma och ha riktigt tråkigt ibland.

 

Det blev tillslut några soppåsar att slänga, arbetar efter städfilosofin ”har jag inte behövt saken på ett år (alla säsonger) behöver jag den inte”. I sänglådorna hittade jag fyra små trasmattor som jag köpt på en lagerrensning. Då jag inte hittat någon användning av dem hittills tänkte jag slänga dem, men kom på att jag sett en bild med trasmattor ihop sydda till en stor i en inredningstidning. Sagt och gjort, tog fram björntråden och nu sitter de ihop med varandra och ligger i sovrummet.

 

Ska ta bättre bilder när vi städat ur sovrummet, gipsskivor som bakgrund är inte så inspirerande.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kreativt! MEN hur orkar du??????

2012-04-05 @ 19:51:46
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0