Jag ser det snö..ar..?

Då var det dags igen. Förra gången vi var lediga var allting vitt när vi vaknade, idag är det inte långt ifrån (snöar lite fortfarande). Får se hur det går för killarnas vårfixa bilarna dag. Hanna har passande nog bokat ridhuset, vi är ett helg gäng som ska hoppa (bokat några timmar), mycket passande att rida inne en sådan här dag.

 

Denna morgon Förra helgen


 

Mitt i allt inredningsshoppande har jag faktiskt köpt lite hästsaker. Eller ridbyxorna köpte jag som födelsedagspresent till mig själv, fick ett presentkort av Nina när jag var i Skellefteå på Royal Hästsport. Har varit sugen på att prova ett par ridbyxor med mudd längst ner och hittade ett par från Horse Life för ett mycket bra pris, 695kr om jag inte minns helt fel.

 

Modellen heter Florencia och finns som helskod eller knäskodd.

 

På Hööks hittade jag den bruna huvan för halvarea priset, med tanke på att det mesta i utrustningsväg är brunt så fick den följa med hem.

 


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Glad påsk på er alla vackra personer där ute! =)

2012-04-06 @ 11:24:33
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-08 @ 09:58:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0