Det är roligt att slänga saker

Idag har varit en väldig energigivande och positiv dag. Hann precis sätta mig i soffan imorse då jag såg att grannen var på väg mot vår ytterdörr. Så det har varit fullt upp hela dagen! Viktor hjälpte Fredrik att sätta tak på den lilla utbyggnaden på ladan och röjde ut där inne, medans jag fyllde upp släpet med brännbart från stalldelen. När de körde iväg släpet till återvinningen passade de på att hämta pallar från Viktors jobb och som de la som golv i utbyggnaden, för där har de nu börjat stapla upp veden de klyft upp. Duktiga killar!

 

 

Jag däremot smet hemifrån efter att jag fyllt släpet och sorterat upp diverse andra saker, Hanna och Jossan hade kommit hem från tävlingen så vi begav oss ut på en rid och kör tur (jag red och de körde sin 3åring). Det blev ett längre galoppass för Flickan, dags att få upp flåset efter sommaren.

 

Hoppas vi har samma energi imorgon till att fixa här hemma, är så mycket enklare när vi båda är lediga och ett plus i kanten att även Viktor var ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0