Fredag den 13:e på en måndag

Att ta sig upp ur sängen var inte det lättaste, kändes som att klockan var mitt i natten men det visade sig att det nästan var dags att stiga upp. Ingen bra start på dagen.

Sen har huvudet aldrig riktigt vaknat till helt, kändes som det var fredag den 13:e på jobbet. Mina tankar har även varit på lite annat håll idag, jag fick sms av Hanna imorse, Tiger hade inte ätit upp sin morgonkraft eller allt hö, hon hade även lagt sig i boxen så hon som släpper ut hästarna hade glömt henne inne. Som tur är har jag en snäll granne, hon hade tagit in Tiger och tempat henne. Fredrik och Icke fick sig en promenad efter lunch för att titta till Tiger och då verkade hon vara sig själv. Även nu efter jobbet verkade hon må bra och benet var inte svullet. Ska dit vid kvällsfodringen och titta till henne igen. Det är skönt att man bor väldigt nära sånahär gånger så man kan gå dit titt som tätt.

Idag kom ytterligare ett slag mot att sommaren är över, vi fick våran första fördelning av julvaror, nästa vecka ska det byggas upp. Även i brevlådan hade julen kommit, Allt i hemmet var fyllt med jultips och inspiration. Helt ärligt ser jag faktiskt fram emot julen nu, som alla andra år hoppas jag att jag hinner med lite mer julfix och stök i år.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men Tiger :( Ska jag måsta komma ner innan min praktik innan det är för sent att träffa henne igen???? :(

2011-10-25 @ 18:59:44
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0