Status uppdatering

Har hänt mycket och även lite den senaste tiden. Blir en snabb uppdatering om vad vi pysslar med här nere i höstrusket

Förra helgen var vi tillsammans med våra grannar, deras familj och släkt på kryssning för att fira Jossan på hennes 18års dag. Vilket var mycket spännande för mig då jag aldrig tidigare åkt på kryssning, det var riktigt roligt och vi åt fantastiskt god mat, de hade även en efterrättsbuffe som måste likna den som finns i himlen! På tal om Jossan så kan jag berätta att hon köpt sig en egen häst (Monchie och Iza äger Hanna), ett riktigt fynd som hennes tränare hjälpt henne att köpa. Så jag har ridit lite mer ponny då Tiger fortfarande vilar.

Vilket leder oss vidare till Tanten min. Vi provade trava henne för hans och det syntes inget, var ut på en skrittur (med lite travinslag) och hon kändes fin och var väldigt glad över att få komma ut igen. Hon ska vila den här veckan också då jag har väldigt mycket jobb den här veckan, både i Uppsala och Sthlm. Var ledig i helgen som var och måste jobb igen det till helgen som kommer.

Och då kommer vi in på  helgen som var. Fredrik har äntligen kommit ikapp mig och hunnit bli 26år (har lite ångest då det nu är jag som står på tur att fylla år). I fredags kom CH och JD från S-vall för att spendera en helg tillsammans med oss i Sthlm. Så på fredagskvällen blev det middag tillsammans, även Jonas, Frida och Viktor slöt upp. I lördags mötte vi upp Anna och Peter i Sthlm, vi hade bokat NHL biljett och hotell så det blev en mini helg i Sthlm. Är roligt de gånger vi har möjlighet att träffas och umgås!

Ja det var väldigt kortfattat om det som hänt de senaste två veckorna. Jag längtar efter internet!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag hörde att du inte kommer upp i jul? Tråkigt! Jag saknar dig! :(

2011-10-18 @ 10:06:53
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0