Mer i stallet än hemma

Det blev nästan en favorit i repris från igår, jobb och stallhäng. Det blev stallet innan jobbet, ville titta till hennes ben (som fortfarande var jämnt svullet) och passade på att fixa mat och boxen. Sen blev det jobb för både mig och Fredrik. Är det konstigt att längta efter morgondagens leverrans? Längtar att fylla upp min avdelning och göra den tiptop! Hem och hämtade Icke efter jobbet för att återigen försöka hitta en häst under all lera, tyvärr var benet fortfarande svullet, men kanske lite mindre. Kylde ner benet med kallvatten och släppte ut hästen jag hittat i dammolnet. Då hade Fredrik kommit hem och det blev middag och soffhäng i några timmar.

Nu sitter vi i soffan efter att ha tagit in Tiger och Monchie och nattar alla hästarna. Nu på kvällen var hennes ben inte svullet! Vågar man hoppas på att det håller i sig även imorgon?

Är lite bildfattigt då jag bloggar via Fredriks mobilinternet. Saknar min dator!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Läs kommentaren i inlägget "om 10år"

2011-10-24 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0