Hemma och uppkopplad

Sent i fredags kom jag hem till Uppsala igen. Jag har haft en otroligt lärorik vecka ner i Malmö med roliga människor. Har/haft en ledig helg och större delen av tiden har jag varit i stallet, haft två roliga ridturer och Tiger känns äntligen som sig själv igen. Och igår fick vi igång internet igen *lycka*.

 

Pratade med Fredrik i fredags när jag var på Malmö centralstation;

-Kan du komma hem! Det behöver städas, jag har spridit ut mig överallt och jag förstår inte hur det blev så. Och jag behöver nya sängkläder.

Lite roligt då Fredrik brukar säga, du städar bara en gång i veckan och jag lagar mat flera gånger i veckan, jag gör mer än dig.

Hoppas att denhär insikten håller i sig en liten stund, att han är riktigt bra på att sprida ut sig här hemma och att det inte alltid märks när jag småplockar. Han erbjöd sig även att laga mat varje dag, bara jag kom hem och städade. Hihi.

 

Och nu borde jag faktiskt ta tag i det jag lovade, var lördagsmys igår med grannarna, Jossan och Jonas, så det finns lite småplockandes att göra. Och tänkte stor städa hela huset inför första advent.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha va rolig han är :P



Det kanske är så man ska göra för att de ska märkas vad man faktisk gör hemma!! (Åka bort alltså)

2011-12-03 @ 15:27:35
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0