Hej i höstdimman.

Solen har äntligen letat sig fram, självklart när jag ska tillbringa flera timmar på ett tåg.
I eftermiddag åker jag ner till Malmö för att vara på utbildning där hela veckan, ser väldigt mycket fram emot det!

Här hemma står nu gästrummet klart, vi flyttade in den stora vita garderoben och sängarna dit igår, blev väldigt spartanskt inrett då det ändå är dags att plocka fram julsakerna när jag kommer hem igen. Känns skönt att få ordning och reda igen här hemma, blir bra med en julstädning av hemmet sen.

Sen är det bara att hoppas att internet fungerar när jag kommer hem igen, har fått ett av "start" breven och väntar nu på brevet med inloggningsuppgifterna som ska skickas separat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0