En rolig helg väntar

Har nu en rolig helg framför mig. Ska in till Sthlm med Johanna, hoppas jag får lite julklappsinspiration, hört många kunder och vänner som redan är klara?! Sen möter Anna upp oss och då blir det Globen Horse Show resten av kvällen. Gissa om jag längtar!

 

Imorgon är det fest i bygdegården, grannarna Hanna och Viktor har fyllt/fyller 25år så det blir 50års kalas.

 

Nog för att jag tror att ni alla vet det redan men på söndag är det första advent, då åker äntligen allt julpynt fram. Har de senaste åren bott inneboende, i en pytteliten 1:a eller i byggkaos. Nu får jag äntligen skapa riktig julstämning hemma.

 

På toppen av den här roliga helgen är både jag och Fredrik lediga!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0